Handleiding
Hulp nodig bij het aanmaken van een account? We leggen je graag uit hoe je een account maakt om online bestellingen te plaatsen!. In deze handleiding plaatsen we een bestelling voor jouw bedrijf.
Account
HET AANMAKEN VAN EEN ACCOUNT.Een account aanmaken is snel en eenvoudig, hoewel dit niet een vereiste is. Met een paar klikken kan je in een mum van tijd een online bestelling plaatsen, maar eerst maken wij een account aan. Klik hier om naar het registratieformulier te gaan. Een account aanmaken hoeft maar 1 keer! Vul al de velden in met de juiste informatie.
-
In het eerste veld vullen wij jouw bedrijfsnaam "X" BV in. Als particulier volstaat jouw voornaam.
-
Bij het tweede veld vullen wij jouw BTW-nummer in: BE0123456789. Als particulier volstaat jouw achternaam.
-
Als e-mailadres gebruiken we bestellingen@bedrijfx.be. Jouw bestellingen en statussen worden naar dit e-mailadres verstuurd.
-
Wij kiezen een wachtwoord die we later gebruiken om ons aan te melden.
-
Daarnaast vraagt Break Time jouw telefoonummer waar wij jou het best kunnen contacteren. Let op, jouw telefoonnummer is een verplicht veld!
-
Wij aanvaarden de algemene voorwaarden en klikken op registreren.
-
In ons mailbox ontvangen wij een activatielink en ons account wordt aangemaakt! Geen mail in de inbox? Bekijk dan eens of hij in de spam is terrecht gekomen.
Bestellen
HET PLAATSEN VAN EEN ONLINE BESTELLINGNadat het aanmaken van een account is gelukt, kunnen we een bestelling plaatsen. We melden ons aan met behulp van ons e-mailadres en wachtwoord. Eenmaal we zijn aangemeld, surfen we naar het menu waar we een uitgebreid keuze hebben aan producten die Break-Time aanbiedt. We plaatsen een bestelling voor Sofie en Pieter.
-
Sofie wenst graag een bruin broodje smos kaas terwijl Pieter zin heeft in een pasta met Bolgonaise saus.
-
In de categorie "classics" vinden we het broodje kaas voor Sofie. Door op + te drukken krijgen we de mogelijkheid om het gewenst broodje samen te stellen. Bij opmerking noteren Sofie, zo vindt zij makkelijk haar broodje terug wannneer de bestelling geleverd wordt. Voor Pieter doen we hetzelfde en voegen zijn pasta toe aan de bestelling.
-
Iedereen heeft zijn keuze gemaakt dus plannen we ons bestelling. In ons winkelwagen drukken we op de datum om in te stellen wanneer er geleverd mag worden.
-
Wij controleren voor alle zekerheid of ons bestelling klopt. Gelukkig is ons bestelling groter dan 10€ en wordt deze gratis geleverd, zo besparen we toch 5€ op de leveringskosten.
-
Onze bestelling is compleet en we gaan over naar het uitchecken.
Plannen
Overzicht van de lever- en afhaaltijdenBovenaan in de winkelwagen vinden we een sectie waar we onze bestelling kunnen plannen. We hebben een keuze tussen afhalen en bezorging. We selecteren de juiste optie en drukken op de datum om het gewenste tijdsstip te selecteren. Om een betere service te garanderen, vragen we om bestellingen bij voorkeur voor 11uur door te geven.
-
Bezorging: Bestellingen voor levering kunnen ten laatste tot een uur voor gewenste tijdsinterval worden doorgegeven. Lukt het omwille van omstandigheden toch niet om een bestelling op tijd door te geven, dan kan je 'zo snel mogelijk' selecteren. We proberen deze asap te leveren.
-
Afhalen: Bestellingen voor afhaling kunnen ten laatste tot een half uur voor gewenste tijdstip worden doorgegeven. Lukt het omwille van omstandigheden toch niet om een bestelling op tijd door te geven, dan kan je 'zo snel mogelijk' selecteren. We proberen deze asap te klaar te leggen. Om jouw bestelling op te halen, hoef je uiteraard niet in de wachtrij te staan. Geef het bestelnummer door aan onze medewerker en deze overhandigt jouw bestelling. Wens je graag om jouw bestelling ter plaatsen te consumeren? In de volgende stap kan je bij bestelopmerking meedelen dat je graag ter plaatsen eet.
Uitchecken
We gaan naar de kassaNadat we alle producten in de winkelwagen hebben gestopt en onze bestelling hebben gepland, gaan we uitchecken. Indien je een account hebt aangemaakt, worden de meeste gegevens meteen ingevuld. Voor bestellingen met leveringen controleren of we het juiste adres hebben ingevuld en kiezen de gewenste betaalmethode.
-
Betaalmethodes: We hebben de keuze om de bestelling contant te betalen of online. Wie kiest om online te betalen zal gevraagd worden het nummer van de kaart op te geven of doorwezen worden naar de applicatie van jouw bank. De verwerking van deze transactie wordt uitgevoerd door de gecertifieerde betaalprovider Mollie, dat instaat voor een 100% veilige transactie. Break Time krijgt in geen enkel geval jouw kaartnummer niet te zien.
-
Opmerking: We kunnen nog een opmerkingen toevoegen aan onze bestelling zoals instructie van de exacte locatie (bvb: verdieping).
Ontvangst
Nadat Break Time de bestelling in goede orde heeft ontvangen, worden deze voorbereid en tijdens het gewenste tijdsinterval klaargemaakt. Break Time streeft er naar zo correct mogelijk de bestellingen te behandelen, hoewel tijden slechts indicatief zijn en kunnen afwijken naar gelang drukt. Als het dan zo ver is, ligt de bestelling klaar of word deze bezorgd door een medewerker en kan je genieten van je overheerlijke broodje.