Op deze pagina vind je veel gestelde vragen. Heb je toch nog een vraag? Stuur ons gerust een berichtje via onze contactformulier.
FAQ
Wat doet Break Time als ik bestel?
Break Time maakt alles – op maat van de klant zoals aangegeven bij de bestelling – vers klaar en zorgt er voor dat de bestelling afgerond is net voor het tijdstip dat de klant het komt ophalen of dat de bestelling vertrekt voor levering. Break Time doet er alles om haar aanbod compleet te houden zodat het bestelde ook geleverd kan worden. Omdat Break Time met verse producten werkt kan het echter altijd dat het bestelde niet voorradig is en dat niet is aangegeven op de website. Break Time houdt er zich aan om de klant telefonisch of per mail te contacteren, een alternatief voor te stellen en de bestelling aan te passen of (deels) te annuleren. Bestellingen die niet kunnen worden uitgevoerd wegens overmacht – overstromingen, pannes, … – kunnen Break Time niet worden aangewreven. Break Time kan niet worden aangesproken om mogelijk geleden schade door het niet uitvoeren van de bestelling, te vergoeden.
Ik geraak niet op tijd, kan ik mijn broodje later ophalen?
Bestellingen die niet worden opgepikt op het afgesproken tijdstip of die niet kunnen geleverd worden omdat de klant op het aangegeven tijdstip niet aanwezig was en geen alternatief had voorzien, worden maar zolang bijgehouden tot ze niet meer beantwoorden aan de kwaliteitsnormen die Break Time hanteert. Als dat het geval is, worden ze niet langer aangeboden (ook niet als de klant zich dan alsnog aanbiedt) en vernietigd.
Wat doet Break Time met jouw persoonlijke gegevens?
Om te kunnen bestellen bij Break Time geef je enkele persoonlijke gegevens door. Break-Time verbindt er zich toe die volgens de regels van de geldende privacy-wetgeving te bewaren en enkel te gebruiken om betaling, bestelling en afhalingen aan elkaar te verbinden. Contactgegevens worden ook gebruikt om bestellingen van klanten te bevestigen of klanten te contacteren in verband met de bestelling.
Hoe kan ik betalen?
Bestellingen kunnen online of in de zaak betaald worden met bankcontact of contant.
Aanvaarden jullie maaltijdcheques?
Bij Break Time kan je ook met je maaltijdenkaart betalen. We aanvaarden zowel Edenred, Sodexo als Monizze.
Zijn jullie producten halal?
De meeste van onze producten zijn halal-gecertificeerd. Bij twijfel kan je gerust een medewerker hier omtrent vragen.
Kunnen we een factuur krijgen voor onze bestelling?
Voor professionele klanten versturen we steeds een factuur naar het e-mailadres dat werd opgegeven in jouw account. Wens je toch graag de factuur op papier te ontvangen, kan je gerust opmerking plaatsen bij de bestelling.